Ondanks het downloaden van de nieuwste Abode-versie, blijft de Abode Flash-Plug-In crashen als ik meerdere tabbladen (met Youtube) open. Wat te doen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Het is Adobe....
Voor youtube kan je als je internet explorer 9 of later, of als je chrome of firefox als browser hebt, gebruik maken van de HTML5 versie zodat je geen flash meer nodig hebt.
Om HTML5 voor youtube te activeren ga je naar youtube.com/html5
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Crasht helaas nog steeds... En niet alleen bij Youtube, ook als andere programma's zijn geopend. Hoe los ik dit op?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Niet alleen bij youtube > was me nog niet duidelijk. Ik zie dat je firefox gebruikt. Kijk eerst eens of 'Shockwave flash' volgens https://www.mozilla.org/en-US/plugincheck/ echt up-to-date is. Als hier als de versie hier begint met 11.3, dan is de oplossing simpel: installeer 11.5 of 11.2. Het zou ook kunnen dat firefox outdated is, kijk even of je de nieuwste versie hebt. Nog geen resultaat dan kan downgraden van flash naar versie 11.2 (of lager) nog wel eens helpen. Anders zou ik je zo niet zo makkelijk kunnen helpen en is mijn tip: gebruik een andere browser, wat dacht je van chrome?