Hoe los ik een foutmelding via Google op?

Ik heb een site, via google werkt hij niet en geeft een foutmelding: De webpagina kan niet worden weergegeven.
Als je dan vervolgens op verbindingsproblemen vaststellen klikt gaat hij wel over op de website. Via andere zoekmachines is er geen probleem en via Google Chrome geeft ie weer iets anders aan: Oeps! Google Chrome kan blackberryhopes.ru niet vinden.
En dat lijkt niet eens op de website.
Iemand enig idee wat ik hieraan kan doen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

die site is aangegeven voor het verspreiden van malware (ongevraagd dingen op je computer zetten) daar hebben ze verschillende testen op gedaan en schijnt die site onveilig te zijn. (ik zou even je computer scannen)