Ik wil binnenkort een telefoon abonnenmenrmt afsluiten maar hoeveel mb moet ik hebben???

Ik wil binnenkort een telefoon abonnenment afsluiten maar ik weet niet hoeveel mb ik moet gebruiken 500 of 1000 ik wil vooral whatsapp twitter facebook en af en toe ik denk een 1,2 uur per week gewoon normaal op internet kunnen maar hoevwwl mb heb ik nodig??

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Neem een abbo met bv eerst 500 mb dan kan je een app installeren die inde gaten houdt hoeveel mb je verbruikt. Je kan altijd je abbo gratis upgraden naar een duurdere variant bv dan 1000 mb
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Op onderstaande site kunt u makkelijk en snel berekenen hoeveel mb u zou verbruiken.

http://www.infoon.nl/mobiel-internet/dataverbruik-bereken-tool/