Computer loopt steeds vast na installatie Norton Internet Security, weet iemand wat er aan de hand is?

Ik heb een computer van Packard Bell met: Windows Vista Home Premium en een Intel Pentium Dual-Core. Nadat ik Norton Internet Security met succes heb geïnstalleerd loopt de computer steeds vast. Ik kan nog gewoon dingen doen op de computer, maar als ik dan niks meer doe slaat de computer vast na ± 10 minuten. De muis blijft bewegen maar ik kan niks meer aanklikken. Heeft iemand enig idee wat te doen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heb je 32 of 64-bit?

Antwoorden (1)

Het klinkt alsof Norton een automatische scan op de achtergrond uitvoert. Dit kan je uitschakelen door Norton op te starten, vervolgens op "Settings" te klikken. Dan onder "Computer scans" staat een kopje "Idle Time Scan" en daar kan je dan "Off" selecteren. Misschien heet het in de Nederlandse versie allemaal iets anders, maar ik hoop dat je het hiermee zelf kunt vinden.