Is het mogelijk whatsapp op samsung galaxy tap downloaden?

Ik heb een samsung galaxy tap 2.0 en heb al geprobeerd om de app te downloaden maar dan zegt hij nog dat het niet kan. Is er een andere mogelijkheid? Zou zooo fijn zijn!

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik heb wel een simkaartje voor een nummer in te voeren enzo! Dat met .apk bestand gaat dus niet.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Er is niet officiele versie van whatsapp waar het wel mee kan. Je kunt dan een nummer van een telefoon opgeven en whatsapp gebruiken op een tablet. Maar ik mag niet doorverwijzen naar dit programma omdat het niet officieel is. Je zou kunnen googlen op 'whatsapp tablet'
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heb alles al geprobeerd en gezocht, maar kan niets werkend vinden :l