Hallo, ik heb gisteren (zondag dus) een laptop besteld via de site van de mediamarkt. Mijn vraag is: wanneer zou deze ongeveer binnen kunnen komen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

"Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?

- als het product op voorraad is, zal het binnen 48 uur worden bezorgt door PostNL;

- wanneer het een groter en/of zwaarder product is dan zal onze bezorgdienst de volgende werkdag bij u leveren, mits het artikel voorradig is.
- Let op! De Media Markt Online Bezorgdienst bezorgt niet op de Waddeneilanden.

- hebt u bij uw bestelling aangegeven de bestelling op te willen halen bij een Media Markt-vestiging, dan ontvangt u een e-mail wanneer de bestelling binnen is. Afhalen in een vestiging is niet mogelijk bij artikelen geleverd door de Media Markt Bezorgdienst.

- bij een Online bestelling voor cd/dvd/games of cartridges, heeft u niet de mogelijk deze af te halen in een vestiging. Deze artikelen worden direct naar uw huisadres verzonden."

https://service.mediamarkt.nl/?a=ticket_faq&ticketcatid=7
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat een joekel van een spelfaudt op die Mediamarkt site.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Tja, d'tjes en t'tjes blijven lastig (of is het lasdig?)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
"heeft u niet de mogelijk" Ik heb nooit de mogelijk
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
goh, die had ik nog niet eens gezien (was na de 2e alinea al afgehaakt).
Ik zat met het "zal het binnen 48 uur worden bezorgt"

Andere antwoorden (1)

van hun site

"Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?
als het product op voorraad is, zal het binnen 48 uur worden bezorgt door PostNL;

wanneer het een groter en/of zwaarder product is dan zal onze bezorgdienst de volgende werkdag bij u leveren, mits het artikel voorradig is.
Let op! De Media Markt Online Bezorgdienst bezorgt niet op de Waddeneilanden.

hebt u bij uw bestelling aangegeven de bestelling op te willen halen bij een Media Markt-vestiging, dan ontvangt u een e-mail wanneer de bestelling binnen is. Afhalen in een vestiging is niet mogelijk bij artikelen geleverd door de Media Markt Bezorgdienst.

bij een Online bestelling voor cd/dvd/games of cartridges, heeft u niet de mogelijk deze af te halen in een vestiging. Deze artikelen worden direct naar uw huisadres verzonden."

meestal krijg je een bevestigingsmail ook bij een online bestelling met track en trace link. is dat bij de mediamarkt niet het geval?

je kan altijd even bellen met de klantenservice, met jouw bestelcode moeten ze kunnen zien wanneer het verstuurd word/aankomt.