waneer bestond lady gaga ?

ja

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hoezo ja?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jolijntje denkt dat wij daarmee extra uitleg gaan geven ;-)
Als je de vraag steld krijg je een vak waarbij staat "extra uitleg". ipv dat jolijntje ons meer uitleg geeft vraagt ze hier nu dus om.... Foutje, ze is nieuw hé.

Antwoorden (3)

Stefani Joanne Angelina Germanotta[1] (New York, 28 maart 1986[2]), beter bekend als Lady Gaga, is een Amerikaanse zangeres. Gaga is bekend geworden door haar werk in electropop. Ze schrijft haar eigen teksten en ontwerpt haar eigen videoclips. Voor het nummer Just Dance werd zij in 2008 genomineerd voor een Grammy Award[3]. De stijl van Lady Gaga wordt vaak betiteld als een revival van de electropop-muziek uit de jaren 1990. Door haar extravagante look wordt ze ook wel eens vergeleken met new wave-acts uit de jaren 1980. GaGa heeft haar naam te danken aan het nummer Radio Ga Ga van Queen.[4]
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Oh, dus ze bestaat nog steeds? :) +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
En jij ook zie ik, mlodewijk.. Wat een opluchting...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je op mijn verwijderde vraag doelt, dat was een uit de hand gelopen misplaatste grap, mijn exuses daarvoor.
Als ze dood is bestond ze. Tot die tijd bestaat ze.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
GaGa nicked her name from Queen’s song “Radio Gaga”

Dus in ieder geval na eind 1983 :)