Hoe verwijder ik de app Hyes van mijn nieuwe Samsung Galaxy ace 2 ?

ik heb alles geprobeerd..ook gegoogled maar kom er niet uit..

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Als hij op android werkt en niet een vaste app is van het toestel, dan kan je op de middelste knop drukken van je toestel kom je bij je ram geheugen en apps die je gebruikt daar staat ook gedownload bij als je tussen dat rijtje kijkt zie je hyves staan en daar achterstaat een knop verwijderen weet u zeker dat u deze wilt verwijderen jah en zo kan je dat met alles doen wat jezelf gedownload heb
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
heb ik geprobeerd net maar krijg steeds de vermelding als ik op het hyves icoontje druk. Applicatie hyves.adroid.aplication is onverwacht gestopt. probeer het opnieuw.. maar dat lukt dus niet..krijg steeds het zelfde antwoordt
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Probeer eerst eens alle aplicaties te sluiten en dan na de gedownloade en dan verwijderen je kan ook na instellingen gaan (dit vind ik sneller) en daar kan je ook kijken bij applicatiebeheer en daar kan je ze ook verwijderen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het is me gelukt om de hyves op deze manier te verwijderen..hartelijk dank.