hoe maak je een territorium op een minecraft server?

soms zie je op een minecraft server als je een huis ziet, en je opent de deur, opent de kist of als je een blok kapt ofzo, dat het niet lukt omdat dat een territorium is. hoe maak je dat?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Dit kan je met verschillende bukkit plugins doen, zoals Region of Worldguard. Hierbij word een gebied geselecteerd en word aangegeven wie er mag slopen.

Meestal op een minecraft server word dit door een admin gedaan, of kan je een gebied kopen.

Per plugin is het anders hoe een gebied geselecteerd moet worden en hoe alles moet aan worden gegeven, als je weet welke plugin de minecraft server gebruikt dan kan ik je wel een tutorial sturen, en anders kan je die vinden op youtube.

Toegevoegd na 1 dag:
De plugin die gebruikt word is factions.
Eerst moet je dan een factions maken (/f create [faction tag]) en dan moet je gebied claimen (/f claim)
Jaspro101
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
thanx!