komt er bijna nieuwe microsoft office uit?

ik wil graag microsoft office 2010 kopen, maar ik weet niet zeker wanneer er een nieuwe versie uitkomt

want als er een nieuwe versie is ga ik die kopen maar ik weet niet wanneer die komt

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Je kunt als je wilt de nieuwe versie testen door via google: 'microsoft office 2013' in te tikken, de eerste url aan te klikken en de stappen te volgen; let wel: dit is een zogenaamde 'developer preview' deze stopt met werken zodra de officiële versie uitkomt. (Februari/Maart 2013)

Als je de nieuwe office versie wilt testen, dien je wel even via je hotmail account (als je die hebt) in te loggen, om zo de installer voor de 'developer preview' te downloaden.

Ik zou nog wachten met de nieuwe versie te kopen als die uitkomt, hier kunnen nog veel 'kinderziektes' inzitten. Wacht eerst een half jaar tot een jaar, dan zijn de meeste kinderziektes uit het programma. Het beste zou je office 2010 kunnen kopen nu, deze is gewoon stabiel en wordt voldoende ondersteund. Veel succes!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dankje wel

Andere antwoorden (1)

In het eerste kwartaal van 2013 komt Office 2013 uit. De RTM versie is zelfs nu al uit (dat is voor ontwikkelaars e.d., daarmee is hij nog niet te koop in de winkels).

Toegevoegd na 1 minuut:
Maar als je na 19 oktober Office 2010 koopt krijg je gratis een upgrade naar 2013, en dat is nu sowieso van toepassing. Al zou ik alsnog even wachten omdat ze tegen de tijd van de lancering misschien wel een aanbieding doen en je het pakket voor minder kan kopen.