iTunes en Youtube haperen, hoe kan ik dit oplossen?

Al een tijdje hapert Youtube bij het afspelen van filmpjes, en sinds kort hapert iTunes ook bij het afspelen van muziek, ik vind dit nogal irritant en wil graag dat de filmpjes en muziek zich normaal afspeeld.. Kan iemand mij helpen met het oplossen van dit probleem?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Misschien ligt het aan je geluidskaart. Het kan zijn dat hij wat veroudert is. Wat ook een mogelijkheid is dat je Flash Player / Browser zou moeten updaten. Maar aangezien het probleem zich ook voorkomt bij iTunes zal het wellicht daar niet aan liggen.

Ik kan je wel helpen hoe youtube sneller te laten maken. Misschien heb je geluk en zal hierdoor automatisch je iTunes ook wel wat verbeteren. Het kan zijn dat je cache vol zit (je internet-geheugen om het makkelijker te zeggen) die kan je ook wel eens verwijderen. Hoe je dat precies moet doen moet je wel googlen, elk browser heeft een andere manier hiervoor.
Start je computer weer op als je dit eenmaal gedaan hebt.