Ik wil een game pc halen welke van de twee is beter voor gaming?

Silverstone ST350 Fan-less thermal solution, 0 dBA acoustics;
MSI H55M-E55 (Socket 1156) moederbord;
Intel® Core™ i5-750 Lynnfield Processor (8M Cache, 2.66 GHz);
Scythe Mugen Fan-les processorkoeler;
6 GB Kingston DDR3/1333 geheugen;
Nvidia 9800 GT PCI-Express 2.0 X 16 videokaart met 512 MB geheugen;
Realtek® ALC889 7.1 geluidskaart onboard;
LAN 10/100/1000 Fast Ethernet by Realtek 8111DL onboard;
Seagate 320 GB Sata harde schijf;
Samsung DVD Speler/Brander.

Of

Processor : AMD zambezi Quad-core FX4100 4x 3600mhz ( 4x4100mhz in turbo modus )
Geheugen : 8Gb! Ddr 3 ( 1333 mhz )
Hardeschijf : 500 Gb harddisk ( 7200rpm )
videokaart : ATI 6670 1024mb hdmi / dvi / vga / 3D ready
Geluidskaart : 5.1 geluidskaart.
internetkaart : ( kabel internet ) 10/100/1000mb LAN
USB aansluitingen : 6x achter en 3x voor
aansluiting microfoon/speakers voor en achter
22x dvd brander/cd brander/speler
RAID 0, 1, 10, JBOD

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ritsuka
11 jaar geleden
Kijk of je een SSD schijf in je pc kan zetten, zoveel sneller met loading screens
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat een onzin configuraties voor een game pc. Een Nvidia 9800GT?? Hoe kan dat nou weer Marktplaats.nl? 8GB is wel leuk maar ik zou toch een echt videokaart erin laten zetten. Niet een mainstream geval, leuk om WoW te draaien. http://en.wikipedia.org/wiki/GeForce_9_Series 9800 uit 2008 (en dat was weer een rename van een 8800GT als ik het goed zeg.)

Antwoorden (2)

het zijn allebei geen goede game pc's
Laat er 1 samenstellen aan jouw eisen. Je bent dan goedkoper uit en het is ook veel beter.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De lynnfield is ook een quadcore http://en.wikipedia.org/wiki/Intel_Core#Core_i5. Ik snap alleen niet dat er iemand nog met een 9800 GPU kan aankomen. Ik bedoel hoe het nog mogelijk is dat die kaart nog voorkomt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
+trouwens
Je zou kunnen beargumenteren dat de 2de config beter is vanwege de 6670 die net aan de 9800GT weet te verslaan een kaart uit 2008.

Het beste advies is om voor beide te passen en eens naar een voorbeeld van tweakers.net te kijken die voor 650 eu een systeem met een AMD Radeon 7850 weten te bouwen. Een kaart met mogelijk 3x betere prestaties volgens:

http://www.videocardbenchmark.net/high_end_gpus.html