Hallo. ik heb een computer die niet opstart. weten jullie een oplossing?

als ik hem aan zet dan zie ik wel een beeld van hp en ik kan wel in de bios, maar als hij verder opstart dan zie je wel dat scherm dat hij aan het laden is maar daarna niks meer.
ik hoop dat jullie een oplossing hebben!!!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Alles los gooien van usb wat er is behalve toetsenbord. Als dat allemaal niet werkt even checken of er uberhaubt een hdd in zit met een OS
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb geen hdd aangesloten

Antwoorden (1)

Druk tijdens het opstarten op f11, je komt dan in het start-up recovery en system recovery menu. Voer is de eerste uit als dat niet werkt de tweede.