Hoe krijg ik een apenstaartje op mijn mac?

Ik heb voor mijn mac geen draadloos toetsenbord maar een gewone net zoals bij een laptop enzo... Maar mijn probleem is als ik probeer een apenstaartje te doen (Alt Gr + 2) dan krijg ik dat helemaal niet maar dit: ë
Wat ik ook heb ontdekt is dat als ik op sommige andere knoppen druk dat niet de functie heeft dat het zou moeten hebben maar weer andere knoppen behouden wel hun functie. Door op de knop scoll Lock te duwen verlicht of maak ik het scherm donker. Wie kan mij helpen? Hoofdzakelijk wil ik wel dat het apenstaartje terug werkt!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
15.6K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dan is de land instelling veranderd. Rechtsbovenin het vlaggetje

Antwoorden (2)

hallo, bij ons is dat ook zo, en dan moet je gewoon op de knop naast 1 en boven tab drukken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik ben fan van autocorrectie. Ook ik kon het apenstaartje ondanks alle suggesties niet vinden, dus heb ik de letters a p s in autocorrectie toegevoegd (zonder spaties), waarna automatisch @ verschijnt....