ik sta met mijn hotmail op een andere lokatie aangemeld hoe kan ik dat zien?

mijn computer geeft aan dat ik op een andere lokatie ben aan gemeld hoe kan ik het zien en hoe haal ik dat weg?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.1K
Ritsuka
11 jaar geleden
Heb je ook msn messenger openstaan?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
meschien op school, bibliotheek, vriendin/vriend, vrienden.. ooms tantes..
het kan overal zitten, als je eenmaal aanmeld ergens blijft het altijd in het systeem staan dus meschien ben je wel ergens anders ook online..
dat kan..
msn messenger kan ook, die zegt ook dat je meer dere plekken online bent.. en anders zoek je de ip adress op van waar de 2de aangemeld is..

Antwoorden (2)

ik weet niet hoe je het kan zien maar door op een mobiel apparaat in te loggen het andere apparaat schakeld dan uit worden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je bent waarschijnlijk aangemeld geweest op een mobiele telefoon (niet gesynchroniseerd) of een laptop of computer in een openbare omgeving of van een vriend.
Je 'thuis'computer geeft dan aan dat je aangemeld bent op een andere locatie. Dit doet hij preventief zodat je eventuele hackers kunt zien en dat kunt rapporteren.

Je kunt verder niet zien waar je aangemeld bent en kunt dit bericht (tenzij je bovenstaande nooit hebt gedaan) negeren. Mocht dit niet het geval zijn en heb je geen flauw idee waar het door kan komen kun je in ieder geval je wachtwoord veranderen. Zorg dat je dan een wachtwoord hebt met een hoofdletter, speciaal teken, nummer en kleine letters.
Als je het daarna nog steeds blijft krijgen weet ik het ook niet meer, bij mij was het toen opgelost.

Hoop dat dit je geholpen heeft (: