Waarom kan ik apps op mijn Samsung Galaxy S3 niet op mijn sdkaart plaatsen, maar gaat het standaard naar mijn beperkte telefoongeheugen?

Mijn telefoongeheugen zit bijna vol en mijn sdkaart is vrijwel ongebruikt. De enige apps die ik op mijn sd kaart kan zetten zijn nu.nl, instagram, ov9292 en wordfeud. Bij de rest (Facebook, Twitter, etc) kan ik de mogelijkheid van verplaatsen naar sdkaart niet gebruiken. Hoe kan ik mijn telefoongeheugen ontlasten en mijn sdkaart benutten?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik lees met je mee.hier hetzelfde.zelfs bijwerken van die paar die wel op sd staan gaat niet dan geeft ie aan onvoldoende opslagcapaciteit terwijl er voldoende geheugen op sd is...

Antwoorden (2)

Sommige apps verliezen hun functie (of deels), wanneer het op de SD kaart wordt gezet.
Zo raak ik mijn gegevens kwijt in mijn agenda en kan ik niks bewerken, wanneer ik het verplaatst naar de SD kaart.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het is niet voor alle apps mogelijk , om die op de SD kaart te
zetten. Wat je wel kunt doen , om je telefoongeheugen te sparen is o.a. voor Facebook een lichtere versie te plaatsen
zoals Facebook lite en voor Twitter Twidroid .