hoe laat je je pc tegen je praten ?

ik wil graag mijn pc tegen mij laten praten ook leuk als ik terug kan reageren maar het is belangrijk dat hij bijvoorbeeld hoi zegt als ik opstart graag in het engels (als het kan wat ik niet verwacht in het nederlands)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.3K

Antwoorden (1)

Het makkelijkste (en ook gratis) is om zelf teksten op te nemen en en het windows geluiden vervangen met je opnames. Zo kun je geluid vervangen.
Bijvoorbeeld "Hoi", "fout" of "Ik heb mail".
In het "computertotaal" link zie je hoe je dit kan doen

Als je jou pc echt wil bedienen met je stem, dan Windows 7 ingebouwde spraakherkenning software maar deze werkt nog niet optimaal.
Je kunt ook spraakherkenning software kopen (zie bronnen voor voorbeelden)