ben op zoek naar het emailadres van Scarlet Telecom,slechte klantenservice,niet te bereiken buiten kantooruren,wie heeft een emailadres?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Dit is waarschijnlijk waar u naar zocht, ik heb even voor u gekeken op hun website :)

Heeft u een vraag over uw factuur of een andere administratieve vraag:
administratie@scarlet-telecom.nl

Heeft u een technische vragen of wilt u de status van uw order weten:
helpdesk@scarlet-telecom.nl

Wilt u klant worden of wilt u als klant een extra dienst bestellen:
verkoop@scarlet-telecom.nl