Hoe komt het dat niemand mijn filmpje op youtube bekijkt?

Ik heb wat filmpjes op you tube staan maar er is geen een reactie en heb hem er al een tijdje op staan weet iemand mischien hoe dit komt?
Gr stijn

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Dit komt waarschijnlijk omdat je filmpje een beetje onder aan de zoekresultaten staat, omdat je zo weinig kijkers trekt, je kunt de titel interessanter maken, het delen op facebook of andere social media. Ook lukt het wel eens om goede trefwoorden te vermelden zoals: Gangnam Style, justin bieber en dat soort dingen die in zijn zodat mensen ook sneller op jou pagina terechtkomen.
Succes! Groetjes Bram.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

in het begin is het altijd moeilijk om veel kijkers te trekken. Zoals de andere zij omdat ze eerst onderaan staan. Zorg dat je vrienden het ook kijken zodat het al sneller hoger komt te staan en wat voor soort filmpjes heb je? want dat kan ook een rol spelen.