ik bedoel eigenlijk hoeveel Mb gebruik je als je een internet radiostation hebt en wanneer je dan draait? mijn draaiprogramma is SAM

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Zorg er wel voor dat je een licentie hebt van (Sena / Buma ) om de uitgezonde nummers te mogen uitzenden, dit kost geld (maar wanneer je het niet hebt, en ze betrappen je, kost het nog meer geld) en krijg je een boete op je deurmat.
Had ook eens mijn eigen radiostation met een paar vrienden, we kwamen maar net door een uitzondering onder de boete uit.

Weet waar je mee begint :P
Daarnaast zal er vast wel een optie zijn in SAM Broadcaster om je uitgezonden Mb’s te kunnen volgen, ik gebruikte namelijk WinAmp met Sam’s plugin, wat dus anders werkte;

Laat nog even weten of je er echt mee door wilt gaan, zo ja zal ik even wat sites in het engels voor je afgaan, dan heb je meer kans dat je het vind en vertaal ik hier de stappen voor je ;)

vriendelijke groet Shiva.