Als je je computer laat maken ziet monteur op welke sites je hebt gekeken?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Whahaha ik moet hartelijk.om.je vraag lachen. Tranen rollen over mn wangen whaha!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zo, jij bent op de hoogte ? :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
die monteur is wel wat gewend denk ik, ik weet niet op wat voor site's jij kijkt, maar hij wordt er denk ik niet heet of koud van. dus wees daar maar niet bang voor, minstens je geen illegale site's bekijkt, dan zou die eventueel aanklacht kunnen dienen bij de politie, maar ik dnek dat dat vast niet het geval is;-)
en samdung, best wel eng dat je dat zo weet ahha
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zolang het geen kinderporno is zal het de monteur worst wezen, en ja hij kan het vinden als hij wil. De grap is, dat wil hij niet.

Antwoorden (8)

Jazeker, hoezo? verkeerde dingen bekeken? haha.
Ik monteur heel vaak computers van andere mensen, maar ik kijk nooit naar dat soort data (vaak alleen probleem gericht), en soms kom je afentoe eens wat tegen.

Maar het ligt er dus maar net aan hoe je monteur is.
Succes :D.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja, dat kan. Wij hebben hier regelmatig computers van vrienden en bekenden in reparatie alsook afdankertjes en tweedehandsjes, en daar zitten soms erg grappige dingen tussen ;) (Al snuffelen we niet opzettelijk).

Wil je echt dat iemand niet weet op welke sites je bent geweest, haal dan gewoon je historie leeg- en zorg in elk geval dat je browser niet opstart met de 'foute' sites waar je vorige keer niet netjes van bent uitgelogd - dan moeten ze er een stuk meer moeite voor doen. (Ik ga er althans van uit dat een echte crack het wel kan ; mij boeit het onvoldoende om uit te proberen).
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Alle bezochte sites zijn te achterhalen tenzij u een paar voorzorgen neemt.
Als u de Internet Explorer gebruikt kan u op Extra klikken en dan op Internet opties waar u kan instellen om bij het afsluiten van uw browser de geschiedenis telkens te wissen.
"Browsergeschiedenis wissen bij afsluiten" gewoon aanvinken.
Ook kan u op het pijltje naar beneden klikken rechts van de adresbalk, daar kan u ook die adressen wissen die u liever niet bekent maakt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Haha, verkeerde sites gekeken? Heb ik ook wel eens :D Maar als je gewoon de geschiedenis verwijderd, de afbeeldingen beetje doorspit, gekopieërde tekst even bekijkt en een onbekende monteur kiest kom het helemaal goed :D
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja, in principe is dat allemaal te achterhalen. Het besturingssysteem Windows bijv. maakt allerlei logbestanden aan tijdens de sessie waarmee je dan bezig bent. Mappen als 'tijdelijke bestanden' bevatten allerlei informatie die terug te voeren zijn naar bijv. Internetbestanden.

Deels is dit wel te verwijderen, al dan niet automatisch.
Microsoft heeft al diverse dure aanvaringen gehad met de EU waar het ging om privacy gevoelige gegevens die Windows naar hartelust verzamelde en verspreidde aan geinteresseerden.

Maar je vraag of een monteur daar bij kan hangt af van je eigen zorgvuldigheid. Als je echt na iedere sessie alles wist dan wordt het voor een monteur lastig en oninteressant om die gegevens naar boven te krijgen, maar hij kan het wel met de juiste software.

Net zoals een digi rechercheur dat kan, maar die vind het wel interessant wat er op jouw computer zoal verborgen is als daartoe aanleiding is.

Dus helemaal anoniem ben je nooit...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heb je ergens zitten gluren - ha ha ha ?

Ik heb het programma CCleaner geinstalleerd en die maakt supersnel alles schoon
Op de volgende site kun je het vinden
Veel plezier met het programma - Het werkt echt geweldig
http://www.fileparade.com/
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Haal je geschiedenislijst weg en verwijzingen in je Favorieten.
Frank
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dan kan hij, maar dat mag hij niet.
Een PC reparateur mag jouw bestanden niet bekijken, net zo min als je browse geschiedenis. Hij is zelfs strafbaar als hij dat wel doet!