Bestaan er (diepgaande) boeken over computer virussen?

Liever niet zulke boeken voor dummies, is voor PWS namelijk.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Amadea
11 jaar geleden
Als jij geen boek voor dummies wenst, dan moet je zelf in staat zijn om het antwoord te kunnen vinden.

Antwoorden (1)

Ik ben het eens met de reactie van Amadea, maar toch mijn antwoord:

Certified Ethical Hacker version 6, is een module/training programma waarbij je leert een hacker te worden, wat voor een deel dus ook gaat over computer virussen. Het is wel handig om alle zaken er omheen ook te weten als je iets wilt doen met computer virussen of als jij je erin wilt verdiepen.

Toegevoegd na 1 minuut:
Versie 7 en 8 zijn ook al beschikbaar zie ik, ik had zelf versie 6 nog gedaan.