Normaal staat deze al in gebruik. Icloud is niet bedoeld om apps en foto's in op te slaan. Icloud wordt gebruikt om zogenaamde reservekopieën in op te slaan. Hier mee kan je (als het nodig is) je ipod/ipad/iphone resetten.

Verder kan je op icloud ook nog documenten opslaan. Dat gaat via de apps van apple die niet standaard bij geleverd zijn.

Ze heten: Pages (tekstverwerker), keynote (presentaties maken) en numbers (een tabellen rooster).

Zo, hopelijk kun je er wijs uit!
Groetjes, Lenny

Toegevoegd na 2 minuten:
Oooo ja, even vergeten! Icloud kun je in gebruik stellen door naar icloud.com te gaan en daar je apple ID in te geven. Daarna kun je gewoon heel simpel de stappen volgen.

Succes!