Waar kan ik goedkoop aan een harde schijf komen?

Ik wil mijn bestanden gaan backuppen en wil ongeveer rond de 200 a 300gb hebben.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (5)

http://tweakers.net/pricewatch/cat/333/serial-ata-harde-schijven.html#filter:XY1BCsIwEEXv8tdZRG0t9gAFF4KgO3ER0ikMpE1JIgild3fSahdmE_68P28mdBxiuga2dOeeLuaNeng5p_4BDz_gQ0uhYXItasSRLHdsTWI_4AtvPiRhJtptIrWz9ItjoTBm6SI8lArR-rDe3UJGWgI5sonadTmifqASoTjwVMvlhl2iIGTCTp_y1-ddVKWWJ90-e7FfosY8zx8

Je moet nooit een HDD onder de 1,5TB kopen eigenlijk die zijn in verhouding heel erg duur.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt voor je snelle reactie. Hier kwam ik ook al gauw achter. Zou wel makkelijk zijn geweest als ik iets voor weinig geld op de kop zou kunnen tikken. Het gaat eigenlijk maar om iets van 100GB wat ik wil backuppen. Ik had helemaal niet stil gestaan bij de site van tweakers. Nogmaals bedankt!
Afhankelijk van je budget, kan je het hier doen. 300 Gb schijven worden niet meer verkocht:

http://www.computerland.nl/a/zcl_03ops/02_inthdd/list.aspx
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Opus online heeft heel veel harde schijven en dergelijken te koop...
En is niet duur
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
cdrom land
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Paradigit, Media markt, of een lokale pc boer