Check of er achter in je pc een tv kabel aansluiting zit.. Dan heb je een goede grafische kaart. Anders ff een tv kaartje aanschaffen.. Deze kosten nog geen 30 euro.. Maar waarom zou je dat willen. Je kunt gewoon live tv kijken via internet..
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Maar waarom zou je dat willen.Je kunt gewoon live tv kijken via internet.. Dat is totaal wat anders, ik download full-HD films op mijn PC die ik op mijn TV bekijk, en ik bekijk YT filmpjes op mijn TV via de PC. Dan hoeft mijn visite niet rondom om mijn pc te gaan staan. Iets op je tv willen kijken kan je nooit oplossen door iets op je monitor te bekijken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dan heb je een goede grafische kaart. Juist ja, het hebben van een ongespecificeerde "tv kabel" wat het dan ook mogen zijn is een indicator of een grafische kaart goed is of niet, wat een kolder.
Ligt er aan wat je precies bedoelt met TV kabel. Als je zo’n "ouderwetse" analoge "antenne kabel" bedoelt.
http://archos-forum.de/forum/attachments/antennenkabel_anschluss.jpg
(foto)

Dat kan enkel als de pc voorzien is van een TV kaartje. Dit is niet iets dat standaard aanwezig is op een pc (en staat ook los vd grafische kaart). Maar natuurlijk wel iets dat valt in te bouwen.
http://tweakers.net/pricewatch/cat/66/video-editing-mpeg-en-tv-kaarten.html#filter:XczBCsIwDAbgd8m5hzrZkD7AwIMg6E12GG2EQNxG2k1h9N1NJ7t4Cvm_n3-FJ0lMVyGPd3rhpf-AG2Zm8w807DBKQGkJOYCDhfAdwcBUilvpYA1EP8pvq96fQkWQ0ScMtwn9OURwD6iqRgdOR-iUNW6JE4rSCrWmepaet6K1DXQ55y8

Digitale TV wordt meteen een stuk lastiger gezien het gedoe met smart cards, decoder kastjes ed. Maar ik heb het idee dat je het daar verder niet op doelde dus laten we dat maar even buiten beschouwing laten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
daar heb je een tv tuner voor nodig dan kan je er een kabel in doen maar met sommige abonnementen heb je geen tv tuner nodig en gaat het via internet zoals bij upc horizon