Nagenoeg alle gangbare audio en video "formaten".
Waar hij het wel eens kan laten afweten zijn de "tropische" bestandsformaten.
Maar met een goede codecpack bijvoorbeeld CCCP
Te vinden op;
http://cccp-project.net/
kan er weinig meer fout gaan.
Met dit pakket heb je de meeste codec's wel in huis gehaald.
Doch de standaart mediaplayer heeft zelf ook nog wel eens kuren.
Daarom gebruiken de meeste de VLC lan player.
Klein licht spelertje die van veel markten thuis is.
Vlc Lan is te vinden op;
http://www.videolan.org/vlc/

Succes ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Windows Media Player bevat een geïntegreerde ondersteuning voor veel populaire audio- en video-indelingen, zoals 3GP, AAC, AVCHD, MPEG-4, WMV en WMA. Ook de meeste AVI-, DivX-, MOV- en Xvid-bestanden worden ondersteund.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij mij bijna alles, als je dat ook wil moet je even een codec-pack installeren, daarna werken bijna alle videobestanden op alle mediaspelers die je hebt geinstalleerd. Een van de uitzonderingen daarop is VLC die gebruik maakt van zijn eigen codecs, als je die dus installeert hoef je daarna niks te doen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
alsinds mp3 en wma