hoelang duurt het voordat mijn bestelling van media markt binnen is?

Ik heb vandaag (zondag 30sept) een Packard Bell laptop besteld op de site van mediamarkt. Hij was in de dichtsbijzijnde vestiging niet meerte krijgen, maar op de webshop was hij wel op voorraad. Wanneer krijg ik hem binnen? Belt media markt je nlg voordat iets verzonden wordt?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
6.3K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Woensdag.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
om half drie, dan ben je er niet maar de buurvrouw zal het pakket aannemen.

Het beste antwoord

Je hebt, als het goed is, tijdens het bestellen een indicatie gehad wanneer er bezorgd gaat worden. Daarnaast staat op de website van Mediamarkt:
"De meeste producten op MediaMarkt.nl worden verstuurd via PostNL Pakketten. Wanneer wij het pakket hebben overhandigd aan PostNL, ontvangt u van ons een e-mail met een Track&Trace link waarmee u het bestelde pakket kan volgen."
Volg die link en je ziet waar je pakket is en wanneer het bezorgd wordt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Tja, wat moet je daarop antwoorden?
om welke tijd heb je besteld?

Grote webshops versturen tot 9/10 uur s'avonds,
de kleinere gaan de volgende dag over tot inpakken.

Ik neem aan dat je een bevestiging hebt gekregen,
en bij een beetje webshop volgt daarna een Track/trace nummer.
Maar ik denk dinsdag (indien op voorraad)