Ik kan niet meer in mijn msn inloggen, terwijl de wachtwoord klopt. Andere computer geprobeerd, en daar lukt het wel?

Messenger Fout melding 8100605 ?
Ik kan me niet meer aanmelden
met mijn acount op windows live messenger
terwijl iedereen dit hier wel kan.
op een andere pc kan ik dat wel,
ik heb alles al geprobeerd.
Niets werkt! kunnen jullie me helpen aub

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Probeer de volgende stappen te doen (zie bron) als je je bij Messenger aanmeldt en het bericht 'Geen foutcode gevonden' ontvangt (of een bericht krijgt waarin geen specifieke foutcode wordt gegeven).