Hoe krijg ik mijn eigen stem in mijn video's?

Ik heb een logitech headset gekocht, speciaal voor mijn game kanaal.
Alleen, als ik klaar ben met filmen, dan ga ik altijd de video bekijken of hij goed is gelukt. Maar, dan is mijn stem heel zacht, en het lijkt dan niet eens op mijn stem.
Hoe los ik dit op?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Kan verschillende dingen zijn. Het ligt aan je microfoon van je headset. Of het ligt aan een instelling in je pc die je microfoon lagere prioriteit geeft waardoor het zachter klinkt.

Maar het meest voor de hand liggende is:
Ga naar: configuratiescherm, dan naar apparaten en printers (dacht ik) en dan geluiden of zoiets. In iedergeval moet je in het lijstje daar met speakers en andere audio apparaten je headset opzoeken en daar je opneem niveau veranderen