Hoe komt het dat mijn pc zich elke keer zelf uitzet?

AVG zegt dat het komt door te veel geheugen gebruik

krijg sinds kort ook een subje te zien van AVG dat mijn Windows internet explorer veel of te veel geheugen geheugen gebruikt, afsluiten en opnieuw opstarten is dan het advies.
Dit kan van 358 mb tot 1gb zijn. Weet niet wat daar de 'normale' waarden voor zijn?

Heb ook nog even gekeken wat mijn internet snelheid is, weet niet of het daarmee te maken heeft.
down is 19.00 mbps en up is 11.92 mbps

Toegevoegd na 1 uur:
Oja, heb verder niets open, Alleen internet. Net ging de pc weer uit terwijl ik aan het scannen was met de AVG, na ongeveer 20 tot 30 minuten was de pc opeens weer aan! en ging gewoon door met scannen! Begrijp er niets van

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heb je dan veel tabs openstaan (meerdere pagina's tegelijk)? Elke pagina snoept namelijk een stukje RAM weg, er zit dus heel veel verschil of je een kleine pagina of 14 grote pagina's open hebt staan.

Het beste antwoord

Wat zijn de specs van je pc?

Ook kan het zijn dat je computer helemaal vol met stof zit en deze zichzelf niet meer kan koelen. Daardoor gaat je pc de veilige weg kiezen, door zichzelf uit te zetten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heb de pc open gehad en helemaal schoon gemaakt, dat was ook mijn eerste gedachte namelijk!
Weet niet wat je bedoelt met specs?
Waar vind ik die?