Een probleem met Adobe flash player?

Hallo,

mijn ingebouwde Adobe flash player van Google Chrome maakt me youtube filmpjes vaak vast. En als ik het uitschakel van plugins in google chrome de adobe flash player dan werken ze heel goed de youtube filmpjes. Maar dan over paar minuten zegt die dat je de nieuwste adobe flash player moet downloaden als ik een filmpje wil kijken van youtube. Dat komt omdat ik die uitgeschakeld had van plugins de adobe flash player. Kunnen jullie mij helpen met dit probleem?

Dank u

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hallo, ik heb alles gedaan wat je zei en ik heb allang al verwijderd en terug gedownload maar werkt ook niet. Kan een Moderator praten met me of reacties plaatsen om mij te helpen voor deze probleem? Dank u

Antwoorden (1)

Misschien werkt het.
Open chrome. Rechts helemaal boven onder rode ''sluiten'' is er google chrome aanpassen en beheren mogelijkheid. Als je daar op klikt, krijg je een menu. Dan ga je naar instellingen. Helemaal links onder geschiedenis is er ''extensies'', klik daar op. Dan zie je plugins als het goed is waar je aan en uit kan schakelen. Misschien kan je daar wat vinden?

Anders zou ik zeggen, verwijder adobe flash player en download het nogmaals. Soms werkt dat ook.

Veel success.

Toegevoegd na 1 minuut:
*Links boven, onder geschiedenis.
Kleine foutje. Niet helemaal links onder he.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hallo, ik heb alles gedaan wat je zei en ik heb allang al verwijderd en terug gedownload maar werkt ook niet. Kan een Moderator praten met me of reacties plaatsen om mij te helpen voor deze probleem? Dank u