Ik heb heelveel bezoekers op de site maar geen leden, Wat kan ik doen?

ik heb een eigen site over games, Maar geen leden. Ik heb in 2 maanden 75.000 + bezoekers maar niemand meld zich aan. Heb ook al 2 Acties lopen waar niemand op reageerd. Wat kan ik doen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Welke site?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
www.game-stop.nl

Antwoorden (2)

Bepaalde gebieden van de site alleen voor leden maken.
Bijvoorbeeld nuttige downloads ofzo. dat maakt het aantrekkelijker om aan te melden :) werkte bij mijn site ook
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je zal er iets voor moeten bieden, maandelijkse e-mail met tip en tricks en welke games eraan komen b.v. en dat ze zich daar alleen maar voor hoeven aan te melden. Dus plaats een link met tekst als "hier 5 gratis trics" waarna ze op een pagina komen om dan de gegevens in te vullen zodat beloofde tegenprestatie rechtstreeks gemaild zal worden. (moet je dan natuurlijk ook wel doen. Maar je hebt dan gegevens van je bezoekers.
Of prijs ter beschikking stellen met prijsvraag voor ingeschreven leden, enz enz.