Bij het afdrukken verschuiven soms alle woorden naar de zijkant .Weet iemand hoe dit kan?

Soms als een worddocument wil printen wordt het zo afgedrukt. zie plaatje. Hoe kan dit? Wat doe ik fout?
Hoe los ik dit op?
Iedereen vast heel erg bedankt.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (1)

Op de liniaal zie je links en rechts een soort pijltjes en een blokje. Daarmee bepaal je begin en einde van de regel en inspringen van de tekst. Verschuif die aan de linkerkant eens wat en kijk eens of je het probleem daarmee kunt oplossen.