Waarom gaat mijn Dell XPS 17 laptop in slaapstand als ik er mee bezig ben?

Mijn Dell XPS 17 gaat de laatste tijd op willekeurige moment in slaapstand. Ik weet redelijk veel van computers maar kan er niet achter komen waarom dit gebeurd. Het gebeurd ook op willekeurige momenten: met of zonder een usb-apparaat eraan gekoppeld, op netstroom of batterij, tijdens een game of gewoon internet. Het heeft ook niet te maken met oververhitting o.i.d, de laptop gaat soms al 5 minuten na het opstarten uit.

De instellingen van energiebeheer staan allemaal juist, hier ligt het dus niet aan.

Toegevoegd na 28 minuten:
Edit: het komt toch voornamelijk voor tijdens zware belasting van de laptop. De ventilator hoor je ook veel harder draaien omdat ie harder moet werken maar de lucht die eruit blaast is nog koud dus het is geen oververhitting..

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ik denk dat je hierover Microsoft moet contacteren, of even op google kijken. Heel vreemd, lijkt me ook zwaar irritant!

Zelf nog nooit meegemaakt.