Hoe doe ik alt op een ipad?

Ik wil op twitter icoontje typen op de ipad normaal op de computer doe je dat met alt .... Hoe moet ik dat nu doen op de ipad 3?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
4.9K
Powergen
11 jaar geleden
welk alt afbeelding? Dus welke cijfers?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik bedoelde smileys op twitter maar ik heb het probleem al opgelost ik heb emoji gedownload en nu kan ik alle smiLeys typen die ik wil ^^l

Antwoorden (3)

Ik gok dat je shift bedoelt, dat is de pijl omhoog.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je hebt geen alt, het teken dat je wilt typen zul je op een andere manier moeten maken. Je vertelt niet welke het is dus dat kan ik zo niet zeggen, maar bijv. Ø maak je door de o ingedrukt te houden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hoe ik dat altijd doe is door het teken op internet proberen te vinden en dan kopiëren. Je hebt geen alt toets op de iPad.