Mijn scherm is groot genoeg, maar de helft staat er maar op. ( Het staat in zijn geheel teveel naar rechts. Hoe kan ik dit verhelpen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
18.5K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heb ik ook eens gehad. Ik ga eens voor je uitzoeken wat ik toen had gedaan en je dan proberen een mooi antwoord te schenken

Het beste antwoord

Ten eerste moet je je resolutie aanpassen, dit doe je als volgt: klik ergens op het bureaublad met de rechtermuisknop of als je met je laptop werkt met je mousepad dan komt er een menu tevoorschijn. klik onderaan op "aan persoonlijke voorkeur aanpassen".
klik aan de linkerkant op het woordje: Beeldscherm.
Nu kan je alles aanpassen zoals je het wilt. Meestal tegenwoordig toch de hoogste resolutie maar soms is iets lager wel beter.

Ik zit zelf ook vaak de site grote aan te passen omdat ze allemaal verschillend worden vertoond. Dit doe ik n Google Chrome met het baco icoontje bovenin rechts. Bij zoom pas ik de sites aan.

Het is niet anders dan dat je de twee toch aan elkaar moet aanpassen om lekker te kunnen surfen.
Succes
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Op de meeste computerschermen zitten ergens drukknoppen waarmee je het beeld over het scherm kunt schuiven of het formaat kunt aanpassen. Daar moet je het mee kunnen corrigeren.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Prive223
5 jaar geleden
Maar bij mij kan ik dat juist niet zien
Klik eens met de rechter muisknop boven in de balk van je webbrouwser en kies verplaatsen, je kunt dan het hele beeld vullen.
Andere mogelijkheid is klik rechtsboven in het middelste vakje, je ziet als het goed is een mintekentje - 2 vierkantjes en een kruis, als je op het middelste vakje kiest helpt dit dan