Ik wil iets printen bij word 2007 maar dan komt der te staan 17 documenten in de wachtrij en als ik dan print doet die het niet help mij?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Verwijder eerst alle opdrachten.
Kijk daarna of je wel de juiste printer hebt gekozen als standaard printer.
En dan opnieuw proberen.
Frank
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

heb ik ook heel vaak. al je bestanden uit de wachtrij halen, en je printer opnieuw opstarten, dan doet ie het weer als het goed is!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
hoe haal je die bestanden uit je wachtrij??
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
je hebt een computer/laptop? dan zie je rechtsonderin beeld bij het balkje een printertje staan. hier klik je dubbel op, dan krijg je in beeld een schermpje met alle bestanden die in de wachtrij staan. deze selecteer je en dan DELETE ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja dat heb ik gedaan en nu doet het nog steedts niet i kka nog steedts niet printen?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ga naar apparaten en printers, klik de printer aan waar de 17 documenten in zitten. klik op printer links boven, en dan op alle documenten annuleren.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
jup, dat bedoelde ik ook haha. en dan even je printer uitzetten en daarna weer aan. documentje desnoods ook even sluiten. dan moet ie het weer doen als het goed is!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja dat heb i kallemaal gedaan en nu kan ik nog steedts niet printen..
ronron1212
11 jaar geleden
Heb je de printer al uit gezet en dan weer aanzetten al geprobeerd
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijder de documenten uit de wachtrij, druk je printer uit. Usb-kabel uit je pc, even wachten, printer aan, usb-kabel in je pc en wachtten tot je pc contact heeft gemaakt.
Als het goed is print hij de documenten nu wel.
als dit niet geval is, computer opnieuw opstarten, want het probleem kan ook in je computer zelf zitten!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
usb kabel die heb ik volgens mij geen eens.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
lijkt me wel, anders doet je printer het ook niet? ;p
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
waar zit die dan???
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
aangesloten op je computer. als je een bluetooth printer hebt moet je bluetooth uitschakelen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Is er communicatie tussen computer en printer?
(dmv WiFi, Bluetooth of USB?)
Als dat zo is, dan moet men geduld hebben.
Bij een WiFi printer duurt het ook even.
Als men ongeduldig blijft drukken op ,print, dan komen steeds meer documenten in de wachtrij.
dan moet je eerst de documenten die in de printer in wachtrij staan verwijderen.

Toegevoegd na 3 minuten:
in configuratiescherm dubbelklikken op de map printers,dan met de rechter muisknop op een bericht klikken,dan kun je alle documenten verwijderen.

Toegevoegd na 5 minuten:
of stekker in andere usb poort kan ook soms helpen.