Kan je foto's in minder dan 1 seconden afspelen in Windows live movie maker?

Ik wou een filmpje maken met allemaal foto's maar in Windows live movie maker kan je ze maar in 1 seconde afspelen en niet minder. Weet iemand misschien of dat wel kan en hoe dan?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (2)

Nee, korter dan 1 seconde zal niet lukken in windows movie maker.
Daarvoor zal je toch moeten uitwijken naar een ander software pakket.
Bijvoorbeeld ulead videostudio, deze kan veel meer dan wat met windows live movie maker mogelijk is.
Maar er zal ook vast wel ergens gratis video pakketten te downloaden zijn die het zelfde kunnen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Jazeker, dat kan wel degelijk. Als je wat experimenteert met de opties overgangstijd en speelduur dan zul je al snel in de gaten hebben, dat je zelfs wel 8 foto's in één seconde kunt afspelen. In dat geval stel je in op 0,125 seconden.

In deze link wordt het precies uitgelegd, en in het plaatje kun je zien waar je op de site moet zijn.
http://www.moetjedoen.nu/moetjedoen/pagina.asp?pagkey=63080

(dubbelklik in het plaatje hieronder om het leesbaar te maken)