mijn microfoon werkt niet hoe kan dat?

ik heb een microfoon van philips (zou het uitmaken) en hij werkt niet op de comp. ik heb hem al eens op een andere comp aangesloten en toen deed tie het gewoon maar nu niet meer
ik heb hem in de roze plug gestopt
Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Check of er een 'aan-knopje' op de microfoon (of het draadje ervan) zit. Mocht die er zitten, zet deze aan. Zoniet, google even of je voor de desbetreffende microfoon een driver nodig hebt. Als dat zo is, installeer deze en probeer opnieuw. Mocht dit niet het geval zijn, dan is je roze plugje kapot en kan je niks anders doen dan naar een CPU-winkel gaan. Hope it helps! Good luck!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
U moet eens controleren of die input actief staat.
Ga naar Configuratiescherm\Hardware en geluiden en daar kan u de jack aansluiting actief zetten (onderaan op foto)