Hoe online software verkopen?

Ik heb een leuke software gemaakt voor 79 cent. Maar mijn vraag: Hoe kan ik deze verkopen online. Ik heb het geprobeert met een paypal knop maar dat lukte niet goed. Eigenlijk zou je moeten betalen en dan kan je direct downloaden.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Op CodeCanyon zijn meerdere scripts te vinden waarmee je software kunt verkopen en distribueren.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
klopt helemaal! :)

Andere antwoorden (1)

Er zijn zat systemen om online betalen mee te verrichten. Afhankelijk van je bedrijf kun je ideal gebruiken, paypal en nog veel meer.