Hoe weet je of een bericht is verstuurd via de g mail?

Ik heb een berichtje verstuurd via de g-mail, Nu keek ik op postvak in en ik zag dat de mail er stond maar ik vind het gek dat die alleen in het postvak 'in'' het is erg verwarrend staat en niet bij verzonden. Ik wil graag weten of het ook echt is aangekomen eigenlijk nog liever of het is gelezen. kan het zijn dat dit bericht helaas verloren is gegaan?
Ik denk dat deze vraag nog niet op deze manier is gesteld.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
4.6K

Het beste antwoord

In Gmail worden berichten standaard als "conversatie" weergegeven. Als jouw bericht een antwoord is op een ander mailtje, staat deze niet zelfstandig in "verzonden items", maar gegroepeerd met andere berichten uit dezelfde conversatie. Mogelijk staat je bericht dus wel in "verzonden items", maar herken je hem niet meteen. Hij is in dat geval wel gewoon verzonden.

Eventueel kun je nog even kijken bij "Concepten". Daar staan alle mails die je wel geschreven hebt, maar niet verzonden.
bamibal
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Als je mailtje daadwerkelijk is verzonden, staat hij bij de verzonden items. Als hij hier niet staat, kun je er vanuit gaan dat hij niet is verzonden. Voor de zekerheid het mailtje gewoon opnieuw sturen dus. Misschien is het ook handig om aan het eind van je mailtje te vragen of de ontvanger een mail terug wilt sturen ter bevestiging.