Als ik Google Ghrome opstart opent het met 4 tabbladen kun je dat anders instellen?

Als ik Google Ghrome opstart opent het met 4 tabbladen kun je instellen dat hij gewoon met 1 blad opent?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
4.2K

Het beste antwoord

Ik heb het volgende gevonden. Dit legt zowel uit hoe je hem met meerdere kan laten opstarten alsook het uit te schakelen.

Open het tabblad 'Opties' in Chrome: klik op het pictogram van de sleutel in de rechterbovenhoek: Chrome opties. Klik in het menu dat verschijnt op 'Opties'. In de tab 'Basisinstellingen' selecteer Bij opstarten 'Open de volgende pagina's. Daaronder kun je verschillende url's ingeven bij Een nieuwe pagina toevoegen. Wil je één url weer verwijderen, ga met de muis over de betreffende url en er wordt een kruisje zichtbaar aan de rechterkant. Door er op te klikken, verwijder je deze url uit de lijst.

Je hoeft hier niet op OK te klikken. Na een wijziging hoef je enkel de tab te sluiten. Start Chrome opnieuw op.