Hoe begin je met filmpjes maken ?

En dan bedoel ik op youtube, zoals dusdavid, milan, in die richting. Ik vind zelf zingen ook heel leuk, maar ik ben er niet heel goed in, en wil natuurlijk niet voor schud staan ^^

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Een goeie webcam is al belangrijk beter nog een HD camcorder en een goeie belichting is echt zoveel mooier
Die je eventueel rechtstreeks kan aansluiten op je pc om als webcam te dienen.en goed geluid natuurlijk dus geen echo of kleine kamer sound
en tja dan maar oefenen.
en beoordelen
capthavoc
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Zoals de andere al antwoorder al zij, kwaliteit is erg belangrijk! en je videos op forums posten is altijd goed om voor wat meer publiciteit te zorgen, succes!