Hoe maak ik een copy van mijn ipad screen. Dus onder een gewone copier. Zonder dat het glas reflecteerd? Nu krijg ik een zwart vel. Iemand ideen?

Doordat er glas op de ipad zit en glas op de copier weerkaatst dat en heb ik alleen maar zwart beeld. Als ik de copier max licht zet dan is het nog steeds te donker...

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heb je een print screen nodig?
Of specifiek een kopie van je ipad?
Ritsuka
11 jaar geleden
Serieus? Er zit een screenshot functie op
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een papieren copy.

Het beste antwoord

Waarom wilt u dit doen?

Druk tegelijkertijd op de home-knop en op de aan/uit-knop en de iPad maakt een screenshot. Dit is vervolgens beschikbaar vanuit uw camerarol.

Mail het screenshot naar uzelf en print het uit en voila. Een kopie van het scherm van uw ipad.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee ik moet het printen. Het is een lijst met presentatiepunten voor een vergadering...en er is geen pc waar ik bij kan om het naar mn email te sturen. Dus het moet op papier. Net zoals je een copy maakt van een boek, paspoort etc. dus via de glasplaat.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Tja, dat zal niet zomaar gaan. Het scherm is mooi glossy en reflecteert dus het licht van de kopieermachine. Kunt u het niet naar een copyshop mailen? U mag het ook naar mij mailen en dan gooi ik het op de post. Het fotokopieren van een iPad-scherm komt in mijn (21ste eeuwse) ogen net zo onzinnig over als het met de kroontjespen overschrijven van een boek.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
nou ik heb het inn allemaal op papier laten schrijven en het toen gecopieerd. moest in 8 voud. bedankt voor t aanbod maar dat was geen optie geweest. als t een ereader was dan had het wel gewerkt denk ik... het was ook een plotseling nodige actie. dus volgende keer hou ik ook alles op papier bij of zorg dat ik op 1 vd pcs kan. ;) techniek....
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik ben er niet van overtuigd dat het probleem hier echt veroorzaakt is door de techniek. Informatici noemen dit een POBKAC: Problem Originates Between Keyboard And Chair.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Niet wat ik bedoelde maar iig het enige antw. T kan gewoon niet doordat het glas reflecteert Idd.