Welke van deze video kaarten is voordeliger en beter in de Alienware m17x?

Als ik de alienware m17x pak met een goede netwerkkaart, 8 gb ram, 1080 p en de amd radeon m7970x kost het me 1808,99

maar als ik precies de zelfde samenstelling pak maar dan met een andere video kaart namelijk de 2 GB GDDR5 NVIDIA® GTX 680M kost het me € 1.869,01

is het waard om de onderste te pakken met de NVIDIA® GTX 680M ?

en ze hebben evenveel gb videogeheugen dus daar hoeft niet naar gekeken te worden.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Alienware is ontzettend duur, voornamelijk doordat de laptop er mooi uit moet zien, daar betaal je dan ook voor. Persoonlijk zou ik geen alienware kopen, omdat alternatieven vaak beter en goedkoper zijn
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
jaa, ık weet het. İk heb het geld dus dat is geen probleem.

Het beste antwoord

Ik denk dat het niet zo heel veel uitmaakt. Als je in mijn bron kijkt vind je een review die de 2 kaarten (met nog een aantal anderen) met elkaar vergelijkt. Beide kaarten zijn goed maar de nvidia is net IETS beter.

Persoonlijk heb ik altijd radeon gehad, maar daarbij had ik 2 keer temperatuursproblemen. Met nvidia had ik dit vervolgens niet. Dit wil niks zeggen, want veel mensen hebben dit niet. Maar qua gevoel zou ik zelf voor NVIDIA gaan.

Nog even iets anders: Waarom wil je een Alienware? Oké, hij is mooi. Maar hij is zo duur! Ik heb onlangs de Dell xps 15 inch met icore 7 en 8 gb ram voor nog geen 900 euro gekocht. Nu wil jij de 17 inch variant + wellicht de garantie. Dan kom je toch uit ook waarschijnlijk 1400 euro. Maar teminste geen 1900!! Uiteindelijk kun je hetzelfde ermee. Veel plezier met je nieuwe laptop dadelijk!