Is dit een goeie aanbieding voor een Apple laptop?

Via de site van Leapp heb ik deze laptop gevonden: https://leapp.nl/macbooks/apple-macbook-2-16.html?sku=SKU50005N

Nu is die wel erg goedkoop en wilde vragen of dit een goede aanbieding is.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Is een goede deal, ik ken die zaak. Professioneel en doen wat ze beloven. Lees ook Trustpilot. MP zou ik niet doen, zelf eens gedaan en flink mijn neus gestoten. 1 jaar garantie is wel erg fijn bij dit soort aparatuur.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Het is een wat gedateerd model, de prijs is niet bijzonder goedkoop, voor de helft kan je ook al een core 2 duo macbook halen op MP.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het probleem is dat wel.. Via Marktplaats heb je geen garantie. Bij Leapp wel.
Niet verkeerd zeg, ik begrijp even niet wat het verschil is met een standaard brander een een superdrive.
dat lijkt me wel een goeie optie erbij
Maar deze is zeker goed genoeg voor het meeste werk
het is een laptop dus internetten gaat er prima mee
120 gig is wat weinig lijkt mij maar dat ligt er aan wat je er mee wilt.
games zal je wel niet willen
maar de accu kan je nog even vragen of dat de moeite waard is mac hebben meestal geweldige accu,s

maar het lijkt me een wat uitgekleed model maar dat hoeft echt geen probleem te zijn.
capthavoc