waarom kan ik geen apps downloaden op m,n pc?

Toegevoegd na 2 minuten:
ik wil graag games op m,n pc zetten via googel play maar dan staat er geen apparaten wat wordt daar mee bedoelt?

Toegevoegd na 7 minuten:
het gaat om o.a. div. games en die van gtst

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.9K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Specificaties van je PC zou handig zijn
Ritsuka
11 jaar geleden
Een app is voor een smartphone, niet voor pc
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Google play is alleen bedoeld voor android smartphones.

Het beste antwoord

Gebruik je wel het goede e-mail adres wat verbonden is aan het Android apparaat?

Toegevoegd na 6 minuten:
BTW, dat werkt inderdaad niet. Je kan geen games spelen die van oorsprong ontwikkeld zijn voor Android.

Je kan anders nog wel eventueel even Googlen:

http://www.google.nl/#hl=nl&sclient=psy-ab&q=runn+.apk+on+pc&oq=runn+.apk+on+pc&gs_l=serp.3..0i13i30j0i13i5i30j0i8i13i30l2.2320.3840.0.3961.7.6.1.0.0.2.1407.2133.0j2j1j1j7-1.5.0...0.0...1c.EFn7ZaG8onQ&pbx=1&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_qf.,cf.osb&fp=349a2cdc58919a21&biw=1920&bih=987
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

De apps op Google Play zijn bedoeld voor Android-telefoons. Ze doen het dus niet op je pc.

Toegevoegd na 8 minuten:
Of Android-tablets.

Je kunt wel proberen om BlueStacks te installeren. Daarmee kun je Andoird-apps op je PC draaien. Maar echt lekker loopt dat niet.
bamibal
11 jaar geleden
Omdat app's zijn gemaakt voor smartphone, zoals iphone en
Samsung Galaxy etc.