Dan moet je bij animaties op die knop klikken bij wanneer je hem wilt in laten vliegen (meestal staat daar standaard "bij muisklik") en kies dan "met vorige". Ik hoop dat je het begrijpt en anders moet je het even zeggen dan zal ik het duidelijker proberen uit te leggen (; succes!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Op het moment dat je animaties gaat toevoegen dan moet je een afbeelding kiezen die je op dat moment wil laten binnenvliegen. Als je allebei de foto's tegelijk selecteerd (ctrl inhouden en beide foto's aanklikken) en daar dan de animatie voor kiest, doen ze allebei tegelijkertijd hetzelfde
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je het venster 'aangepaste animatie' inschakelt, kun je daar eerst de ene foto plaatsen.
Daarna kun je de andere foto daarin plaatsen, en bij de tijdsinstellingen geef je dan aan dat je die foto 'met vorige' wilt laten verschijnen. Dan komt-ie tegelijk met de eerste foto.