Kan je een app gratis maken en te download aanbieden?

Ik heb momenteel al een blog en wil graag een simpele app maken met RSS feed zodat al het nieuws ook eenvoudig te bekijken is op iOS apparaten (iPhone & iPod). Ik heb wel verschillende website's gevonden waar je gratis apps kan maken zoals ik ze wil, maar dan moet je een Apple Developer Account hebben wat $99 kost. Mijn blog is momenteel ook gratis (wordpress) en heb geen mogelijkheden om geld te betalen (krijg er dan ook niks voor terug). Wat ik dus wil is die app niet perse in de appstore, maar gewoon gratis via een site te download aanbieden. Wie heeft er raad?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Je kan een app maken en gewoon ergens uploaden zodat mensen hem kunnen downloaden, maar dan zal hij alleen voor gejailbreakte iPod en iPhone mogelijk zijn.

Toegevoegd na 2 minuten:
Maar uploaden kan op verschillende plekken, zoals 2shared.com, Wikipedia.nl, mediafire.com , uploading.com, etc.

Toegevoegd na 3 minuten:
Http://google.com/search?q=free+file+upload
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Op wikipedia.nl? Ik dacht dat dat een encenclopedie is? :P
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
sorry, ik bedoelde wikisend xD

Andere antwoorden (1)

ongeacht of je hem wel of niet gratis aanbiedt, zal Apple er toch mee te maken hebben als je hem in de Appstore wilt en mensen deze op hun iphones kunnen zetten. Dit kan ej alleen omzeilen als je een app maakt voor een jailbreakte ( of jailbroken) phone.