Weet iemand een goedkope en betrouwbare site voor een Nintendo 3DS?

Hooiii, (: Ik zoek een goedkope Nintendo 3DS , het liefste nog NIET gebruikt, dat vind ik niet zo fijn. Dus, een goedkope, en op marktplaats heb ik ook al gekeken en alles, maar daar zijn ze alsnog duur. Ook op ebay. Iemand een goedkope site? xxx

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik zoek een goedkope auto, er mag nog niet door iemand anders ingereden zijn want dat vind ik niet zo fijn. Een nieuwe is te duur dus weet iemand een goedkope site????

Antwoorden (2)

http://www.bcc.nl/nintendo-3ds-zwart.html?s2m_indirect=1&utm_source=kieskeurig&utm_medium=vergelijkingssites
maar 148 euries en zonder verzend kosten
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bol.com of intertoys
daar heb ik hem van en je kunt er veel korting bij krijgen
dat een een betrouwbare site daar heb ik hem ook van :)
succes er mee
groetjes!!